1. Vo vašej ponuke som nenašiel kazetu, ktorú hľadám. Je možné tento výrobok u vás zakúpiť?
Spojte sa s nami a my Vám daný výrobok po tom, čo odsúhlasíte podmienky jeho dodania, radi zabezpečíme.
2. Chcem si objednať tovar, ktorý momentálne nie je na sklade?
Spojte sa s nami a my Vám oznámime podmienky jeho dodania.
3. Čo ak mi zakúpená kazeta - či náplň nebude pasovať?
V prípade, že Ste si vyberal kazetu podľa Vašej tlačiarne a nášho popisu, takáto situácia by nemala nastať. Ak nie ste si istý, môžete nás kontaktovať a radi Vám poradíme. Ak by predsa len k takejto situácii došlo, nepoužitú kazetu Vám vymeníme za takú, akú potrebujete.
4. Musím sa pri nákupe zaregistrovať?
Nie nemusíte. Registrácia má však pre Vás, ako zákazníka viacero výhod.
5. Ako rýchlo odosielate objednaný tovar, ktorý máte na sklade?
V prípade, že Vaša objednávka príde do 14,00 hod., je expedovaná ešte v ten istý deň. Ak príde neskôr, je expedovaná až na nasledujúci deň. V sobodu a nedeľu sa však expedovanie tovaru nerealizuje.
6. Kedy budú odoslané objednávky z víkendu, na tovar, ktorý je na sklade?
Objednávky realizované zákazníkmi v sobotu a nedeľu, budú expedované v pondelok (ak je pracovným dňom).
7. Vykupujete použité prázdne tonerové a atramentové kazety?
Nie nevykupujeme. Na prázdne telá použitých kaziet máme vlastných dodávateľov.